Garantie 

1. Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

De klantenservice is open van dinsdag t/m vrijdag van 9u15 tot 17u00 via +32(0)51 65 51 72 of info@bsburo.be


2. Heb ik garantie op mijn aankoop?

Ondanks dat wij ons inspannen om u de beste kwaliteit producten te leveren, kan het voorkomen dat je niet volledig tevreden bent met het geleverde product. Op al onze leveringen zijn dan ook de wettelijke garantiebepalingen van toepassing. Deze wettelijke garantie houdt in dat een product datgene moet doen wat je er als consument in alle redelijkheid mag van verwachten. Heb je dus een probleem met één van onze producten, laat het ons weten. Wij zoeken dan samen naar een redelijke oplossing. Wij kunnen kijken voor herstel of vervanging. Onder deze garantie en non-conformiteit vallen naast defecten, fabrieksgaranties, transportschade en defecten bij ontvangst, ook foutieve leveringen.



3. Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Als er een artikel verkeerd geleverd is of het artikel is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice via +32(0)51 65 51 72 of info@bsburo.be. Onze klantenservice is op dinsdag t.e.m. vrijdag van 9u15 tot 17u00 bereikbaar



Hulp nodig? Wij staan voor je klaar

Via onze winkel


Oude Bruggestraat 77
8750 Wingene
di t.e.m. za
9.15 - 12.00 u
13.30 - 18.00 u

Via e-mail


Info@bsburo.be
We beantwoorden
uw vraag
zo spoedig mogelijk

Via telefoon


+32 051/65 51 72
We zijn telefonisch bereikbaar
di t.e.m. za
9.00 - 18.00 u